niedziela, 5 marca 2017

POWRACAMY



Moja Kinga (kocham cię xxx) chyba się nudzi i kazała mi zacząć dodawać rozdziały. 
Nudzi się dziewczyna w tych Niemczech i szantażuje. 

Powracamy, ale mamy tylko 4 rozdziały do przodu (brawo dziewczyny, jesteście leniwe). 
A tak serio to nauka, robi swoje heh. Wszystko byłoby ok, ale kochany ksiądz bez pytań do bierzmo nie dopuszczał, więc 154 pytania na raz. Dodać podanie, które pisałam chyba cztery razy (?) 
I PRÓBY O 9 RANO KIEDY W KOŚCIELE JEST ZIMNO I TRWA TO DWIE GODZINY. (czemu ciągle narzekam?)

Um... Mamy w tym roku również egzaminy, przez co prawie codziennie kończymy po 8 lekcjach i nie ma kiedy pisać. 

Także, blog zostaje odwieszony (?), ALE rozdziały mogą nie pojawiać się regularnie. 
Jeden na dwa tygodnie, będzie chyba okeeeej. 

Zapewne, wszyscy o nas zapomnieli (ehh), ponieważ trochę nas tu nie było i ludzie mają lepsze rzeczy do roboty. 

Przepraszam, ale dawno nie pisałam i za bardzo nie wiem jak sklejać zdania -,- 

Powiem wam tyle: Pojawią się nowi bohaterowie. Dwójka. 
Pomysł pojawił się na polskim (śmiejcie się) kiedy to cała klasa, oprócz nas poprawiała pracę klasową. 
Jaka będzie ich rola? Dowiecie się potem. Powiem tyle, że zagrają ich: (wstawię gify/jpg aby pokazać, jak mniej więcej będą wyglądać) 

Harry Styles (MÓJ MĄŻ) 
(wygląd z 2013 bo w długich włosach za bardzo by mi nie pasował kurczaczki) 

Znalezione obrazy dla zapytania harry styles gif

i Dawid Kwiatkowski (to mąż Kasi)



Od razu mówię, że będą tylko tak wyglądać, no może imiona także będą te same. Po prostu głównych bohaterów z wyglądu mniej więcej znacie, a ta dwójka trochę namiesza.

I CHOLERA JASNA POLSCY SKOCZKOWIE MISTRZAMI ŚWIATA (ZAPŁON)

Znalezione obrazy dla zapytania polscy skoczkowie mistrzami świata

Kochamy xxx


6 komentarzy: